toveeen

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

basket ;)

Av tova - 29 september 2011 18:15

hade as kul efter skolan ida faktiskt ^^    drog hem till karro och hämta äpplen och basket boll och gick till baks till skolan sen där resten stog och vänta på oss :P   

sen vi spela basket i typ 3 h lr nåt xD as kul !!

hahahah och det bästa var att ja lyckades få med mig simons tröja hem också xD     så han får väll den imorrn om jag kmr ihåg att ta med den ;)   

 

dagens "outfit"   lr vad man kan säga xD

jeans+ vittlinne ^^     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tova - 2 oktober 2011 15:39

jupp jag har bestämt mig för att byta blogg :D från och med nu så bloggar jag på devote ist och tryck HÄR så kmr ni till den nya bloggen :P lr så skriver ni bara toveeen.devote.se ^^ <3 pusspuss och hoppas att alla fortsätter att följa mig på ...

Av tova - 1 oktober 2011 17:54

jupp tänkte för en gångs skull visa er hur ja ser ut ida ;) smart va ? :P    blå jeans från gina, blått linne från JC ( tror ja :S   och en vit-silvri adidas jacka :D jupp det va kläderna för ida ;P och så här ser resten av mig ut ;) ^^ ...

Av tova - 1 oktober 2011 17:37

asså gud ja hade rätt det gick skit på matchen ! D:      ni får inte ens veta vad det blev så dåligt vare :O puss hörs sen <33 ...

Av tova - 1 oktober 2011 10:05


asså shit det känns inte bra :S    har match ida och ja e segare än vanligt :O   går lixom runt som en sömngångare lr nåt :S usch hoppas att vi vinner iaf :S   ...

Av tova - 30 september 2011 23:03


ska gå och lägga mig nu ^^ blir typ inge spec imorrn tror ja :/ det e dags att täcka över poolen så ska hjälpa pappa lite me det :P   sen blire match och ska kankse träffa hilda igen <333 pössssssssss :*   ...

Presentation


hej här skriver jag som 14 årig tjej om mitt liv, åsikter, fritid, känslor och det mästa som borde finnas i en blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards